ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ м. Київ ФОП Самойлов Петро Васильович (надалі-Провайдер ), який включений до реєстру операторів, провайдерів телекомунікації НКРЗІ № 2171, відповідно до Рішення НКРЗІ №203 від 17.11.2020 року. 1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ. 1.1. Послуги - телекомунікаційні послуги, які надає Провайдер Споживачу на підставі укладеного між ними договору. 1.2. Система обліку Споживачів - система статистики та обліку спожитих Споживачем Послуг. 1.3. Інтернет - всесвітня інформаційна система загального доступу, а саме сукупність телекомунікаційних мереж та засобів для накопичення обробки, зберігання та передавання даних, яка логічно зв'язана глобальним адресним простором та базується на Інтернет - протоколі, визначеному міжнародними стандартами. 1.4. Послуга доступу до Інтернет - забезпечення можливості роботи в Інтернет кінцевого обладнання Споживача. 1.5. Підключення – комплекс дій Провайдера з підключення локальної мережі Споживача до мережі Провайдера. 1.6. Спам – електронні, текстові, та/або мультимедійні повідомлення, які без попередньої згоди (замовлення) Споживача умисно масово надсилаються на його адресу електронної пошти, крім повідомлень Провайдера щодо надання Послуг. 1.7. Особистий кабінет - веб-сторінка на сайті Провайдера, що містить статистичну інформацію про обсяг отриманих Споживачем Послуг, поточний стан Особового рахунку Споживача та набір елементів інтерфейсу користувача, за допомогою яких (у випадку їх наявності) Споживач має можливість надсилати звернення, скарги, а також розміщуються спеціальні повідомлення Провайдера для Споживача. 1.8. Особовий рахунок - рахунок у системі обліку Споживачів Провайдера, на якому фіксуються платежі Споживача та суми коштів, що утримані (списані) з даних платежів як оплата за надані Послуги. Особовий рахунок має унікальний ідентифікатор. 1.9. Точка демаркації – межа відповідальності Сторін за Послуги Провайдера. Якщо не зазначено інше, Провайдер відповідає за надання Послуги до порту на активному обладнанні Провайдера, до якого підключене кінцеве обладнання Споживача. 2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 2.1. На умовах і в порядку передбаченому даним Договором Провайдер зобов'язується надавати Споживачу Послуги надання доступу до мережі Інтернет (далі - Послуги), а Споживач зобов'язується прийняти такі Послуги та здійснити їх оплату. 2.2. Якість Послуг по даному Договору відповідає встановленим показникам якості відповідно до законодавства. Технічні характеристики та параметри, що використовуються у мережі Інтернет, для надання Послуги перелічені у Додатках до Договору. 2.3. Для надання Споживачу Послуги Провайдер виділяє на свій розсуд необхідну кількість ІР-адрес. 3. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 3.1. Провайдер зобов'язується: 3.1.1. надавати Споживачу послуги по забезпеченню можливості роботи в Інтернет кінцевого обладнання Споживача. 3.1.2. Профілактичні роботи: час проведення профілактичних робіт становить не більше ніж 12 годин загалом протягом календарного місяця, є необхідною складовою якісного надання Послуг та у випадку не перевищення Провайдером зазначених показників часу – не знижує її вартість. При пред'явленні Споживачем письмової претензії до якості наданої Послуги, усунути за свій рахунок причини, що призвели до погіршення якості Послуги в термін не більше 1 (одного) робочого дня, якщо встановлено, що зниження якості відбулося з вини Провайдера. Провайдер не несе відповідальність за якість Послуг у випадку: - ушкодження кінцевого обладнання з вини Споживача; - ушкодження абонентської лінії, що знаходиться на території Споживача, з вини Споживача; - ушкодження ліній зв'язку, якщо їх організували треті особи або організації. 3.1.3. щомісяця виставляти Споживачу Рахунок-акт відповідно до умов цього Договору; 3.1.4. сповіщати Споживача за допомогою технічних засобів передачі інформації (електронна пошта, факс) про зміни тарифів на Послуги та/або умов надання Послуг не менше ніж за 30 (тридцять) днів до введення нових тарифів та/або умов надання Послуг;. 3.1.5. повідомляти Споживача наступними способами: телефоном, мобільним телефоном, sms – повідомленням на номер абоненту або на e-mail абонента про аварії на телекомунікаційних мережах та орієнтовні строки відновлення надання послуг - негайно, про тимчасове припинення надання послуг для технічного обслуговування обладнання Провайдера - не менше ніж за 24 (двадцять чотири) години до початку такого обслуговування, про перерви у роботі телекомунікаційних мереж під час проведення планових ремонтних, профілактичних чи інших робіт - не пізніше ніж за десять робочих днів до початку їх виконання; 3.1.6. інформувати Споживача про перелік сертифікованого обладнання, яке можна підключати до телекомунікаційної мережі загального користування (на запит Споживача); 3.1.7. приймати та вести облік заяв (скарг) Споживача про надання Послуг та задовольняти такі заяви (за наявності технічної можливості), усувати пошкодження зв'язку протягом 24 годин. Заяви (скарги) Споживача розглядаються Провайдером та надаються відповіді в порядку та терміни, передбачені законодавством України; 3.1.8. забезпечувати правильність застосування тарифів; 3.1.9. вести облік обсягу та вартості наданих Послуг, забезпечувати його достовірність, зберігати записи про надані Послуги протягом строку позовної давності, визначеного законом. Сторони домовились, що застосування Споживачем власних засобів обліку обсягів отриманих послуг без їх попереднього погодження з Провайдером і наявності документа, який підтверджує їх відповідність законодавству та проходження метрологічної повірки, не відбуватиметься; 3.1.10. своєчасно надавати Споживачу вичерпну інформацію, необхідну для укладання договору, а також про надання та отримання Послуг відповідно до Правил та інших актів законодавства, про тарифи на Послуги та забезпечувати правильність їх застосування під час тарифікації, розрахунку платежів за надані Послуги; 3.1.11 не розповсюджувати Спам; 3.1.12. прибувати за викликом Споживача для підключення та/або усунення пошкоджень кінцевого обладнання, абонентської лінії, проводки, виконання інших робіт, необхідних для надання Послуг. Виїзд та ремонтні роботи, включаючи заміну обладнання, оплачуються Споживачем окремо за домовленістю. 3.1.13. надавати Споживачу безоплатну консультаційну допомогу з питань замовлення та отримання Послуг; 3.1.14. вживати заходів для недопущення несанкціонованого доступу до телекомунікаційних мереж, технічних засобів Провайдера та інформації, що передається ними; 3.1.15. у разі припинення діяльності з надання Послуг попереджати про це Споживача у порядку та в терміни, передбачені Законом України «Про телекомунікації», іншими актами законодавства; 3.1.16. попереджати Споживача про скорочення переліку Послуг, припинення надання Послуг, відключення їх кінцевого обладнання у випадках і порядку, встановлених Правилами та Договором, у тому числі у разі несплати заборгованості; 3.1.17. інформувати Споживача про строк, при настанні якого може бути припинено надання Послуг, на які не нараховується щомісячна плата і які потребують постійного використання ресурсів телекомунікаційних мереж, якщо Споживач не користувався цими Послугами; 3.1.18. вживати відповідно до законодавства заходи із забезпечення таємниці інформації, що передається телекомунікаційними мережами, конфіденційності інформації про Споживача та Послуги, які він отримав чи замовляв. 3.2. Споживач зобов'язується: 3.2.1. дотримуватися вимог Правил; 3.2.2. використовувати кінцеве обладнання, що має документ про підтвердження відповідності; 3.2.3. не допускати використання кінцевого обладнання Провайдера для вчинення протиправних дій або дій, що загрожують інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку; 3.2.4. не допускати дій, що можуть перешкоджати безпечній експлуатації телекомунікаційних мереж, підтримці цілісності та взаємодії таких мереж, захисту їх інформаційної безпеки, електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, ускладнювати чи унеможливлювати надання Послуг іншим споживачам; 3.2.5. виконувати умови Договору, в тому числі своєчасно оплачувати Послуги; 3.2.6. надавати Провайдеру достовірну інформацію, необхідну для укладання Договору; 3.2.7. дотримуватись інструкцій, правил (порядку) користування кінцевим обладнанням; 3.2.8. утримувати абонентську проводку в межах офісу, приватного житлового будинку, квартири, приміщення, присадибної ділянки і кінцевого обладнання в справному стані; 3.2.9. повідомляти на запит Провайдера, тип кінцевого обладнання, що використовується для отримання Послуг; 3.2.10. не фальсифікувати мережеві ідентифікатори, не використовувати неіснуючі мережеві ідентифікатори або такі, що належать іншим особам, не здійснювати підробку (дублювання) ідентифікаційних карток, електронного коду (ідентифікатора) кінцевого обладнання; 3.2.11. не здійснювати зловмисні виклики, не замовляти, не пропонувати розсилання та не розповсюджувати Спам; 3.2.12. виконувати інші обов'язки відповідно до законодавства; 3.2.13. за порушення вимог законодавства щодо порядку отримання Послуг Споживач несе відповідальність згідно із законом; 3.2.14. у разі виявлення пошкодження телекомунікаційної мережі, що сталося з вини Споживача, завдані Провайдеру збитки та витрати, пов'язані з усуненням пошкодження, відшкодовуються Споживачем в повному обсязі. Факт пошкодження телекомунікаційної мережі з вини Споживача оформляється актом у двох примірниках, кожний з яких підписується уповноваженим представником Провайдера та Споживачем, з вини якого сталося пошкодження; у разі відмови Споживача від підписання акту він підписується не менш як двома представниками Провайдераабо інших свідків; 3.2.15. сплачувати не пізніше останнього робочого дня поточного місяця вартість Послуг за наступний місяць; 3.2.16. при укладанні чи переоформленні Договору Споживач зобов'язаний надати такі документи: паспорт або інший документ, що посвідчує особу, уповноважену підписувати Договір; 3.2.17. письмово попередити Провайдера про своє небажання продовжувати відносини та відмову від отримання Послуг у порядку, передбаченому цим Договором та Правилами; 3.2.18. самостійно ознайомлюватись з нормативними документами, розміщеними у засобах масової інформації та/або на веб-сайті Провайдера, та нести відповідальність за їх недотримання через несвоєчасне ознайомлення; 3.2.19. повідомляти протягом 10 днів Провайдера про зміну обов'язкових реквізитів, передбачених у Договорі; 3.2.20. не допускати використання на комерційній основі кінцевого обладнання та абонентських ліній для надання послуг третім особам. 4. ПРАВА СТОРІН 4.1. Провайдер має право: 4.1.1. змінювати тарифи на Послуги у випадку зміни тарифів та/або зборів на послуги, що надаються Провайдеру третіми особами, у випадку перевищення індексу інфляції більш ніж 3 % з дати підключення відповідної Послуги, або в будь - якому іншому випадку, коли на думку Провайдера такі зміни продиктовані умовами ведення бізнесу. Провайдер попереджає Споживача із застосуванням автоматичних засобів або письмово про зміну тарифів на Послуги не пізніше ніж за 30 днів до їх введення. У випадку незгоди Споживача з проведеними змінами, він повинен сповістити про це Провайдера у письмовій формі протягом 15 днів від дня попередження про проведення вищевказаних змін, що є підставою для проведення Сторонами переговорів, за результатами яких може бути змінено тарифи на Послуги. В разі неотримання Провайдером підписаної Споживачем згоди на зміну тарифів на Послуги (додатку до Договору) до зазначеної в повідомленні Провайдера дати введення в дію нових тарифів на Послуги, Провайдер припиняє надання Послуг, на які змінено тарифи, з дати введення нових тарифів на Послуги; 4.1.2. припинити надання Послуги Споживачу та відмовити в подальшій можливості поновити її використання без компенсації зазнаних Споживачем витрат в разі виявлення випадків порушення правил споживання Послуги, зазначених в пп. 3.2.3, 3.2.4.Договору; 4.1.3. зберігати за собою усі права, що відносяться до призначення й адміністрування IP - адреси та інших мережевих реквізитів, наданих Споживачу Провайдером; 4.1.4. повідомляти Споживача про заборгованість за надані Послуги із застосуванням автоматичних засобів; 4.1.5. змінювати за технічної потреби Провайдера мережевий ідентифікатор кінцевого обладнання Споживача та повідомляти Споживача, що використовує статичний мережевий ідентифікатор кінцевого обладнання, про здійснену зміну в Особистому кабінеті Споживача або за допомогою меседжерiв Telegram,Viber протягом 3 (трьох) робочих днів після заміни ідентифікатора. Споживачі, що використовують динамічний ідентифікатор, про заміну мережевого ідентифікатора кінцевого обладнання Споживача, не повідомляються; 4.1.6. не підключати до телекомунікаційної мережі кінцеве обладнання Споживача у разі відсутності документів про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій; 4.1.7. відключати в порядку, встановленому законодавством, кінцеве обладнання Споживача у разі відсутності виданого в установленому законодавством порядку документа про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій - якщо після вручення попередження Споживач протягом місяця не забезпечив його заміну; на підставі рішення суду. якщо це обладнання використовується Споживачем для вчинення протиправних дій або дій, що загрожують національній безпеці; 4.1.8. скорочувати перелік, припиняти надання Послуг відповідно до Правил, цього Договору, а саме: 4.1.8.1. Скоротити перелік Послуг, що надається у наступних випадках, але не виключно: - скоротити перелік Послуг, що надаються Споживачу у разі несплати за послуги відповідно до умов пп. 3.2.15. Договору або досягнення на Особовому рахунку Споживача граничної суми коштів 0 (нуль) гривень; - скоротити надання Послуг у випадку порушення вимог законодавства щодо експлуатації кінцевого обладнання з боку Споживача до припинення такого порушення; - встановлювати передбачені чинним законодавством тимчасові обмеження щодо надання Послуг у випадку надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану, стихійного лиха до ліквідації їх наслідків. Про призупинення надання Послуг у випадку надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану, стихійного лиха до ліквідації їх наслідків Провайдер повідомляє негайно на Сайті Провайдера та Особистому кабінеті Споживача; - ремонтні роботи, що унеможливлює надання Послуг; - виявлення несанкціонованого втручання споживача в роботу та/або використання телекомунікаційних мереж Провайдера або технічних засобів, розсилання спам; - в інших випадках передбачених чинним законодавством. 4.1.8.2. Припинити надання послуг у наступних випадках, але не виключно: - якщо протягом місяця після скорочення надання Послуг, Споживач не надав підтвердження про усунення причин, які призвели до цього, припинити можливість надання Послуг та розірвати Договір у порядку, передбаченому Договором; - припинення діяльності з надання послуг з попередженням Споживача не пізніше ніж за три місяці до припинення; - в інших випадках, передбачених чинним законодавством. 4.2. Споживач має право на: 4.2.1. безоплатне отримання від Провайдера вичерпної інформації про зміст, якість, вартість та порядок надання Послуг за контактами Провайдера, які зазначені у цьому Договорі; 4.2.2. своєчасно і якісне одержання Послуг; 4.2.3. отримання від Провайдера в межах технічних можливостей відомостей щодо наданих Послуг, безоплатне отримання від Провайдера Рахунків; 4.2.4. обмеження Провайдером доступу Споживачу до окремих видів Послуг на підставі його письмової заяви та технічних можливостей Провайдера; 4.2.5. відмову від Послуг та відмову від оплати Послуги, яку Споживач не замовляв у порядку, встановленому договором; 4.2.6. відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання чи неналежного виконання Провайдером обов'язків, передбачених договором чи законодавством; 4.2.7. оскарження неправомірних дій Провайдера, шляхом звернення до суду та уповноважених державних органів; 4.2.8. доступ до загальнодоступних телекомунікаційних послуг; 4.2.9. захист персональних даних, іншої інформації з обмеженим доступом у порядку. встановленому законодавством; 4.2.10. відмову оплачувати телекомунікаційні послуги за весь час пошкодження телекомунікаційних мереж та технічних засобів, що призвело до тимчасового припинення надання Послуг у разі порушення Провайдером граничних строків усунення пошкодження та виникло не з вини Споживача, з дати реєстрації Провайдером відповідної заяви; 5. РОБОТИ З ПІДКЛЮЧЕННЯ ТА ПОРЯДОК ЇХ ПРИЙНЯТТЯ 5.1. Роботи з підключення Споживача являють собою комплекс дій Провайдера з підключення локальної мережі до мережі Провайдера. Результатом підключення є фактична можливість Споживача користування послугою. 5.2. Роботи з підключення здійснюються після попередньої оплати вартості робіт з організації підключення Послуг та оплати першого місяця надання Послуг. Відсутність зазначеної оплати є простроченням Споживача та змінює початок строку/ів підключення до моменту повної оплати вартості цих Послуг. 6. ВАРТІСТЬ. ПОРЯДОК ПЛАТЕЖІВ. 6.1. Розрахунки за Послуги здійснюються за тарифами . Вартість Послуг, що надаються Провайдером наведена у Додатках до Договору та надається на умовах абонентської плати. 6.2. Нарахування плати за Послуги починається з дня підключення (або активування послуги у Системі обліку Споживачів Провайдера) і припиняється відповідно до умов цього Договору. У разі припинення дії Договору та відключення Споживача від мережі Провайдера, Провайдер повинен зробити залік сум заборгованості Споживача Провайдеру проти заборгованостей Провайдера Споживачу. Сторони повинні будуть зробити взаєморозрахунки протягом 3 (трьох) тижнів після остаточного відключення Споживача від мережі. 6.3. У разі бажання Споживача розірвати Договір на стадії підключення, плата за послугу з організації підключення до мережі Інтернет, яку Споживач оплатив Провайдеру, не повертається Споживачу. 6.4. Плату за послуги доступу до Інтернету за наступний місяць Споживач сплачує Провайдеру на підставі цього Договору у безготівковій формі на поточний рахунок Провайдера не пізніше останнього робочого дня поточного місяця. У разі відсутності надходження коштів Споживача на поточний рахунок Провайдера у останній робочий день місяця, Провайдер має право на тимчасове припинення надання послуг з 01 числа місяця до моменту погашення повної заборгованості Споживача перед Провайдером. 6.5. За будь-яких обставин неотримання Споживачем Рахунку-акту (несвоєчасне його отримання) не є підставою для несплати чи затримки сплати за Послугу. Підставою для сплати Споживачем вартості Послуг Провайдера є цей Договір. 6.6. За час, протягом якого Послуги не надавалися з вини Споживача, плата за телекомунікаційні послуги справляється в повному розмірі. 6.7. Після погашення Споживачем заборгованості, Провайдер в строк, що не перевищує двох робочих днів після погашення заборгованості, відновлює надання Послуг. Для прискорення відновлення надання Послуг Споживач може особисто повідомити про проведену оплату, зазначивши місце, дату, суму сплачених коштів і номер розрахункового документа. 6.8. Отримана від Споживача сума платежу зараховується у такій послідовності: - борги попередніх періодів; - поточні нарахування за послуги Інтернет та передавання даних; - інші послуги, визначені в додатку до цього Договору; - аванс на наступний період (зараховується у такій самій послідовності). 6.8.1 При сплаті за послуги онлайн або в терміналах може стягуватися комісія за зручність в розмірі до 2.9 % онлайн , до 3% термінали 6.9. Якщо Споживач попередньо оплатив Провайдеру Послуги та не отримав замовлені Послуги та/або відмовився від Послуг, які він не отримав, та/або отримав послуги неналежної якості та/або отримав послуги, які Споживач не замовляв та/або в інших випадках, визначених законодавством, Провайдер повертає Споживачу на підставі письмової заяви невикористану частину коштів протягом 45 (сорока п'яти) календарних днів з дати отримання письмової заяви. При цьому Сторони Договору обумовили та розуміють, що сума плати за послугу з організації підключення до мережі Інтернет, в жодному разі не повертається. 7. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ - ПЕРЕДАЧІ ПОСЛУГ 7.1. Провайдер складає Рахунок-акт на Послуги, які надаються за цим Договором, який містить розрахунок суми на оплату послуг за наступний місяць і надає його Споживачу не пізніше 20-го числа місяця шляхом направлення на адресу електронної пошти Споживача та розміщення Рахунку-акту у Особистому кабінеті Споживача 7.2. У разі виявлення невідповідності наданих Послуг тим, що зазначені в Рахунку-акті, Споживач письмово повідомляє про це Провайдера протягом трьох робочих днів з моменту його отримання. У випадку ненадання письмових заперечень на Рахунок-акт, послуги вважаються наданими Провайдером Споживачу належним чином та прийнятими Споживачем без заперечень належним документом, який підтверджує надання Послуг. 8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ 8.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за цим Договором винна Сторона несе відповідальність відповідно до чинного законодавства України. 8.2. Провайдер не несе відповідальність за якість лінії зв'язку, якщо їх організували треті особи або організації, т.ч. у випадку організації «останньої милі» третіми особами. В такому випадку, точкою демаркації відповідальності Провайдера за Послугу, є порт на обладнанні Провайдера, до якого підключена лінії зв'язку третіх осіб. 8.3. Провайдер не гарантує, що видима якість Послуг не залежить від справності та технічних характеристик (можливостей) конкретного апаратного обладнання та програмного забезпечення Споживача. 8.4. Провайдер не зобов'язаний надавати технічний супровід, обслуговувати або ремонтувати технічні та програмні засоби, що належать Споживачу, та не відповідає за їх придатність або оптимальність для використання Послуг. 8.5. Провайдер не несе відповідальність за роботи, необхідні для реалізації підключення, виконувані Споживачем без контролю і керівництва Провайдера, а також за ушкодження, викликані діями, недоглядом чи порушенням даного Договору уповноваженими особами Провайдера. 8.6. Провайдер не несе відповідальності за будь-які затримки, збої або тимчасове припинення в наданні Послуг, що виникли внаслідок існування прямих або опосередкованих обставин, які знаходяться поза зоною контролю Провайдера, включаючи збої електропостачання, інших видів комунікації. 8.7. Споживач відповідає за зміст інформації, що передається в мережі під мережевими реквізитами Споживача. 8.8. У разі несвоєчасної оплати наданих Послуг Споживач сплачує пеню, яка обчислюється залежно від суми неоплачених Послуг у розмірі облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який нараховується пеня, за кожний день прострочення оплати. 8.9. У разі виявлення пошкодження телекомунікаційної мережі, що сталося з вини Споживача, усі витрати на усунення пошкодження, а також відшкодування інших збитків (у тому числі недотриманий прибуток) покладаються на Споживача. 8.10. У разі не виконання або неналежного виконання Провайдером своїх зобов’язань за Договором Провайдер несе відповідальність у розмірі облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який нараховується пеня, за кожний день прострочення оплати. 8.11. Кошти авансового/их платежів Споживача можуть бути зараховані Провайдером в рахунок погашення/компенсації збитків останнього, як то збитки Провайдера на формування, підтримання переформування, зміну каналу зв’язку або інші послуги\роботи замовлені Провайдером у третьої сторони, які пов’язані з виконанням цього Договору та Споживач цим пунктом погоджується з таким правом Провайдера. 9. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА УМОВИ ПРИПИНЕННЯ 9.1. Цей договір складений у 2-х примірниках українською мовою, кожний з яких має однакову юридичну силу. Договір набуває чинності після його підписання обома Сторонами та діє протягом 1 (одного) року, а в порядку взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань. Всі додатки до даного Договору є невід'ємними його частинами. 9.2. У випадку, якщо за 30 (тридцять) календарних днів до закінчення строку дії даного Договору жодна зі Сторін письмово не попередить іншу Сторону про його розірвання, Договір вважається поновленим на такий самий строк і на таких самих умовах які були раніше встановлені Договором. Таке поновлення строку даного Договору можливе без обмеження кількості та загального терміну дії Договору. 9.3. Договір може бути розірвано достроково у разі: - незгоди Споживача зі змінами, що вказані в п.п.4.1.1.; - у зв'язку з банкрутством чи ліквідацією однієї зі Сторін Договору (юридичної особи); - за рішенням суду; - недотримання Споживачем умов договору, зазначених в пп.3.2.4. - в односторонньому порядку, передбаченому п. 9.4. Договору; - в інших випадках, передбачених законодавством України. 9.4. Заінтересована сторона про дострокове розірвання Договору зобов'язана повідомити іншу Сторону не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати розірвання Договору. 10. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ 10.1. Сторони зобов'язуються не розголошувати відомості конфіденційного характеру один про одного, а також не використовувати на шкоду один одному інформацію, отриману в рамках виконання цього Договору; 10.2. Конфіденційною вважається будь - яка інформація щодо фінансового або комерційного положення Сторін або прямо названа Сторонами або законом як конфіденційна; така конфіденційна інформація включає, без обмеження, всю ділову (у тому числі стратегічну, маркетингову, технічну, комерційну, фінансову, юридичну, організаційну) інформацію, документи, плани, процедури, комерційні таємниці, дані, файли та матеріали будь-якого характеру, незалежно від того, чи були такі дані та інформація надані усно, письмово та/або на електронному носії, незалежно від характеру носія або засобу передачі даних та інформації; 10.3. За розголошення конфіденційної інформації та завдані в результаті цього збитки Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України; 10.4. Зобов'язання щодо дотримання конфіденційності зберігають свою силу і після закінчення дії цього Договору або його дострокового розірвання протягом наступних трьох років. 11. ФОРС МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ 11.1. До форс-мажорних обставин відносяться: обставини непереборної сили або події надзвичайного характеру, такі як війна, пожежа, повінь, землетрус, оголошення надзвичайного стану в регіоні перебування сторін договору, які виникли після укладання цього договору і які сторони не могли передбачити або запобігти прийнятими заходами, якщо ці обставини вплинули на виконання ними своїх зобов’язань за даним Договором. В цьому випадку термін виконання обов’язків за даним Договором змінюється по взаємній згоді, про що сторони укладають додаткову угоду до цього Договору. 11.2. У випадку виникнення вказаних в п.11.1 договору обставин, Сторони протягом десяти календарних днів письмово повідомляють одна одну про наявність даних обставин, підтверджуючи це відповідними офіційними документами. Якщо сторони без поважних причин не сповістили у вказаний термін про виникнення форс – мажорних обставин, то вони надалі не мають права вимагати зміни термінів виконання зобов’язань за даною угодою. 11.3. Сторони не несуть відповідальність за будь-якій збиток або інші витрати, що можуть бути понесені в результаті форс – мажорних обставин. 11.4. Якщо форс – мажорні обставини продовжуються понад два місяці, то сторони можуть ухвалити рішення про зміну термінів виконання умов цього договору або його припинення, про що укладається додаткова угода. 11.5. Доказом настання дії форс – мажорних обставин є документ, виданий Торгово – Промисловою Палатою України або іншим уповноваженим органом. 12. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ 12.1. Цей договір являє собою остаточну угоду між Сторонами, яка обговорює надання і користування послугами доступу до мережі Інтернет. 12.2. Будь-які розбіжності, що виникають при виконанні цього Договору або в зв'язку з ним, при неможливості їх вирішення шляхом переговорів, підлягають передачі на вирішення у господарський суд за місцем розташування відповідача. 12.3. Умови даного Договору мають однакову силу для Сторін і можуть бути змінені за взаємною згодою Сторін з обов'язковим складанням додаткової угоди, крім випадків передбачених Договором. 12.4. Жодна з Сторін не має права передавати свої права за даним Договором третій стороні без письмової згоди другої Сторони. 12.5. Споживач своїм підписом підтверджує, що він ознайомлений з положеннями Закону України "Про телекомунікації" та Правилами. У разі зміни законодавства в сфері телекомунікацій щодо порядку надання та отримання телекомунікаційних послуг Сторони зобов'язується з моменту набрання чинності новим законодавчим актом дотримуватись його умов. У такому випадку Договір застосовується лише в частині, яка не суперечить чинному законодавству. 12.6. Користування мережею Інтернет здійснюється на власний ризик Споживачем. Споживач усвідомлює, що під час роботи у всесвітній мережі він може стикнутися з програмами - вірусами. Для запобігання програмам - вірусам Споживач самостійно вживає заходи безпеки, самостійно несе відповідальність та ризики роботи в мережі Інтернет. 12.7. Представник Споживача гарантує Провайдеру, що він, як суб’єкт персональних даних, враховуючи положення Закону України “Про захист персональних даних”, безстроково, без застережень надає повну згоду на обробку його персональних даних Провайдера та іншим, пов’язаним із Провайдером, особам, з ціллю надання телекомунікаційних послуг Споживачу, що включатиме інформування його про нові послуги, зміну тарифів, надсилання Рахунків, зазначення Провайдером персональних даних на Рахунках та інших документах. Також Представник Споживача підтверджує, що йому письмово було повідомлено про його права, визначені Законом України “Про захист персональних даних”, мету збору даних та осіб, яким передаються його персональні дані. Представник Споживача погоджує наступний обсяг персональних даних: П.І.Б., ідентифікаційний код, контактний телефон, електронна адреса. 12.8. Зміни умов Договору та перелік послуг оформляються додатковими угодами та/або додатками до нього, які є невід'ємними частинами Договору. 13. Реквізити : Фізична особа-підприємець Самойлов Петро Васильович Код ЄДРПОУ 3141316352 Юридична адреса: 03040, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ МАРИЧАНСЬКА, БУДИНОК 11/8 Поштова адреса: 03040, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ МАРИЧАНСЬКА, БУДИНОК 11/8 п/р A643206490000026004052760591 у ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК, МФО 300711 тел. : +38(06Ч)06ЧЧЧ11