ПРАВИЛА НАДАННЯ ПОСЛУГ   В даному додатку до Договору регламентуються взаємовідносини між провайдером 4seasons.net.ua і Абонентом при наданні Послуги. 1. ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГИ 1.1. Провайдер гарантує якість зв'язку і інформатизації до Провайдерам зв'язку, що надають послуги передачі даних і телематичних служб. 1.2. Провайдер гарантує швидкість передачі даних не більше 1000 Mbit / сек. 1.3. Якщо інше явно не вказано, Послуги надаються Абоненту щодня без перерв 24 години на добу, за винятком випадків проведення необхідних профілактичних (регламентних) і ремонтних робіт, які, по можливості, будуть плануватися на час, коли це може завдати найменшої шкоди Абоненту. 1.4. У разі проведення планових профілактичних робіт Провайдером або іншими організаціями, про проведення яких Провайдеру було відомо, Провайдер зобов'язується публікувати на сервері 4seasons.net.ua інформацію про ці роботи в строк не пізніше 24-х годин до початку проведення робіт (за винятком випадків аварій і термінового ремонту). 1.5. Абонент, по можливості, сповіщається про проведення ремонтних робіт завчасно до їх початку з зазначенням передбачуваного часу, протягом якого можливі погіршення якості або недоступність Послуг для Абонента. 1.6. Можливі тимчасові перерви в наданні Послуг пов'язані з аварійними ситуаціями на лініях зв'язку мережі передачі даних Провайдера. У таких випадках Провайдер докладає всіх можливих зусиль для максимально швидкого усунення виниклих неполадок. 1.7. Провайдер починає виконання робіт по усуненню несправностей після з'ясування причини несправності не пізніше, ніж через 4 години після встановлення факту несправності в робочий час. 1.8. Провайдер не контролює і не несе відповідальності за якість роботи ліній зв'язку, наданих Абоненту іншими організаціями, якщо в цілях виконання умов Договору з Абонентом Провайдер не перебуває в договірних відносинах з зазначеними організаціями. 1.9. Провайдер не несе відповідальності перед Абонентом за затримки і перебої в роботі, що відбуваються прямо або побічно з причини, яка знаходиться поза сферою контролю з боку Провайдера. 1.10. При відмові зв'язку з вини Провайдера, виїзд фахівця проводиться за рахунок Провайдера. 1.11. У разі якщо відмова зв'язку стався з вини Абонента: • обрив кабелю всередині приміщення Абонента; • вихід з ладу стандартної модульної розетки або встановленого обладнання (Hub, Switch, мережевої карти, пристрої радіодоступу і т.п.); • обрив / вихід з ладу патч-корду; • зміна мережевих параметрів комп'ютера Абонента, які спричинили за собою припинення доступу до послуги; • нестабільна робота / непрацездатність операційної системи на комп'ютері Абонента; Виїзд фахівця оплачується згідно тарифу на сайтi. 1.12. Провайдер забезпечує по телефону технічні консультації з питань, пов'язаних з наданням Послуг. 1.13. Технічні консультації здійснюються по телефону з 10:00 до 18:00 щодня. Про зміни в режимі надання технічних консультацій Провайдер розміщує додаткову інформацію на Сервері Провайдера. 1.14. Претензії за якістю Послуг Провайдера пред'являються відповідно до розділу 4 цих Правил надання Послуг. 2. ЗУПИНЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГИ 2.1. Провайдер має право тимчасово (до з'ясування обставин та прийняття необхідних заходів) призупинити надання послуг абонентам в наступних випадках: 2.1.1. Абонент порушує вимоги ПРАВИЛ НАДАННЯ ПОСЛУГ. У цих випадках підставою для призупинення надання Послуг є скарги потерпілих осіб, а також наявні файли системних журналів, що доводять порушення, допущені Абонентом. 2.1.2. Абонент порушує зобов'язання по оплаті Послуг Провайдера. 2.2. Термін тимчасового призупинення надання Послуг визначається часом розгляду Сторонами конфліктної ситуації, але не більше ніж один місяць. Результатом такого розгляду можуть бути наступні дії з боку Провайдера: 2.2.1. Відновлення надання Послуг; 2.2.2. Відновлення надання Послуг з повідомленням Абонента про що мав місце одноразовому порушенні Договору з його боку; 2.2.3. Одностороннє розірвання Договору з покладанням відповідальності на Абонента в разі, якщо їм допущено неодноразові і / або істотні порушення своїх зобов'язань. 2.3. Блокування доступу в інтернет Абонентом 2.3.1. Якщо Абоненту необхідно тимчасове призупинення послуги доступу в Інтернет при позитивному балансі, він повинен замовити послугу блокування не менше ніж за 1 день до початку періоду блокування. 2.3.2. Якщо Абонент не користувався послугою доступу в Інтернет і не повiдомив про необхiднiсть блокування, то перерахунок абонентської плати за дні некористування послугою не провадиться. 2.3.3. Мінімальний термін блокування - 30 днів, максимальний термін - 365 днів. 2.3.4. Замовлення послуги блокування проводиться в розділі Техпідтримка в Особистому кабінеті із зазначенням дати початку та закінчення блокування (включно) або за телефонною заявкою в тех-пiдтримку. 2.3.5. Блокування здійснюється безкоштовно, за період блокування абонентська плата не стягується. При замовленні блокування проводиться перерахунок абонентської плати і трафіку, що входить в абонентську плату окрiм выпидкiв коли Iнтернет було надано за акцiею. 2.3.6. Після закінчення терміну блокування Абонент має право повторно провести блокування не раніше ніж через 30 оплачених днів. 2.3.7. У період блокування доступ надається до Особовому Кабінету, сайту провайдера www.4seasons.net.ua та платіжним системам. 3. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ І РИЗИКИ, ПОВ'ЯЗАНІ З виходу в глобальну мережу ІНТЕРНЕТ 3.1. Провайдер не відповідає за прямі і непрямі ризики, пов'язані з використанням мережі Інтернет, у випадках, що перераховуються цим розділом і не залежних від Провайдера. 3.2. Крім інформації, продуктів або Послуг, явно зазначених у переліку послуг, опублікованих на WWW-сервері Провайдера, Провайдер не постачає і не контролює інформацію, послуги та продукти в мережі Інтернет. 3.3. Провайдер не несе відповідальності за будь-які витрати Абонента, що є прямим або непрямим результатом угод через Інтернет, або збиток, нанесений Абонентові в результаті таких угод. Вся відповідальність за оцінку точності, повноти і корисності будь-яких думок, послуг та іншої інформації, якості і властивостей товарів, що надаються через Послуги Інтернет, лежить на Абонентові. 3.4. Оскільки Інтернет є добровільним об'єднанням різних мереж, Провайдер не несе відповідальності за нормальне функціонування і доступність окремих сегментів мережі Інтернет. 3.5. Провайдер не гарантує можливість інформаційного обміну для Абонента з тими вузлами або серверами, які тимчасово або постійно недоступні через мережу Інтернет. 3.6. Провайдер не несе жодної відповідальності і не контролює доступний через мережу Інтернет інформаційний потік, який може включати небажані для Абонента матеріали, зокрема, ідеологічно і політично неприйнятні, що порушують загальноприйняті норми моралі або містять образливі особисто для Абонента тексти. 3.7. Якщо Абонент самостійно користується програмно-апаратними засобами захисту своїх інформаційних ресурсів, то Абонент повністю відповідальний за надійність такого захисту і за збитки, що виникли внаслідок несанкціонованого доступу третіх осіб. 3.8. Якщо захист приватних інформаційних ресурсів Абонента здійснюється Провайдером, то дані правовідносини є предметом окремого письмового додаткової Угоди до Договору. 3.9. Провайдер не відповідає за зміст інформації, що передається Абонентом або іншою особою під мережевими реквізитами Абонента по мережі Інтернет: за її достовірність, чистоту від претензій третіх осіб та правомірність її поширення. 3.10. Абонент зобов'язується використовувати Послуги Провайдера тільки легальним чином і не переносити на Провайдера відповідальність за збиток будь-якого роду, понесений Абонентом або третьою стороною в ході використання Абонентом Послуг Провайдера. 3.11. Абонент вживає всіх заходів для збереження в таємниці від третіх осіб своїх мережевих реквізитів, виданих Абоненту Провайдером при реєстрації. Будь-які дії вчинені при використанні Послуги Провайдера під мережевими реквізитами Абонента сприймаються Провайдером як вчинені безпосередньо Абонентом. У разі втрати чи іншого розкриття таємниці мережевих реквізитів Абонент негайно сповіщає Провайдера. 4. ПОРЯДОК заявлення та розгляду претензій 4.1. При невиконанні або неналежному виконанні зобов'язань по наданню Послуг Абонент має право пред'явити Провайдеру претензію. Претензія передається Абонентом у письмовому вигляді із зазначенням: • ПІБ Абонента; • паспортних даних Абонента; • аутентифікаційних даних: унікальне ім'я (login або номер договору) • документів, що підтверджують оплату. 4.2. Претензія підлягає реєстрації Провайдером в установленому порядку. Претензії приймаються протягом 30 днів з моменту ненадання, несвоєчасне або неналежного надання Послуг. 4.3. Письмові відповіді на претензії повинні бути дані протягом двох тижнів з моменту реєстрації претензії. 4.4. При необхідності Провайдер направляє Абоненту свого представника для розбору спірної ситуації з Абонентом. Якщо після цього претензії Абонента будуть визнані обома Сторонами необгрунтованими, то виїзд представника Провайдера оплачується Абонентом як технічна консультація згідно із затвердженими Тарифами Провайдера. 5. ПРАВИЛА ПІДКЛЮЧЕННЯ КІЛЬКОХ КОМП'ЮТЕРІВ В МЕЖАХ ОДНОГО ПРИМІЩЕННЯ АБОНЕНТА. При підключенні декількох комп'ютерів в межах одного приміщення Абонент може вибрати одну з двох схем підключення: 5.1. Підключення кожного комп'ютера Абонента до окремого виділеного порту. 5.1.1. У цьому випадку Абонент укладає Договір на кожний підключений комп'ютер. По кожному Договору своєчасно вноситься абонентська плата, відповідно до вибраного тарифного плану. У момент підключення додаткового комп'ютера Абонент вносить одноразовий авансовий платіж в розмірі 1 абоненттской плати на кожен особовий рахунок, відповідний кожному підключеному комп'ютера. 5.1.2. При підключенні до послуги Абоненту безкоштовно виділяється по одному IP-адресою на кожен комп'ютер. 5.1.3. Роботи по підключенню додаткового комп'ютера виробляються Провайдером безкоштовно. Абоненту проводиться додаткова лінія зв'язку на кожен комп'ютер і надається окремий порт на комутуючого устаткування Провайдера. Проводиться первісне настроювання стандартних мережевих параметрів комп'ютера Абонента. 5.2. Підключення додаткових комп'ютерів Абонента, але не більше чотирьох, до одному виділеному порту. 5.2.1. Абонент встановлює самостійно при узгодженні з Провайдером або замовляє установку у Провайдера апаратного Інтернет-шлюзу. Абонент зобов'язаний використовувати обладнання, сертифіковане належним чином. Вартість обладнання та його установки Провайдером визначається згідно з Додатком №2. 5.2.2. Для надання послуги кожен комп'ютер Абонента повинен бути обладнаний (мережевою картою / адаптером). Якщо комп'ютер не обладнаний мережевою картою / адаптером, Абонент може її придбати самостійно або замовити у Провайдера. Вартість мережевої карти визначається Додатком №2. 5.2.3. При підключенні до послуги Абоненту безкоштовно виділяється один віртуальний IP-адреса, послуга надання додаткових віртуальних / реальних IP-адрес на додаткові комп'ютери оплачується згідно тарифу на сайтi 4seasons.net.ua . 5.2.4. При використанні тарифних планів без обмеження швидкості доступу в Інтернет здійснюється підрахунок трафіку на один віртуальний IP-адреса абонента, тобто проводиться підсумовування трафіку всіх комп'ютерів Абонента. 5.2.5. При використанні тарифних планів з обмеженням швидкості доступу в Інтернет здійснюється обмеження швидкості доступу в Інтернет на один віртуальний IP-адреса абонента, тобто проводиться підсумовування швидкостей доступу в Інтернет всіх комп'ютерів Абонента. При цьому швидкість доступу до локальної мережі Провайдера не обмежується швидкістю тарифного плану.